Fwd: Re: const v C++

Neděle Září 16 17:04:34 CEST 2001

On Fri, 14 Sep 2001, Daniel Prynych wrote:

> #define NOTV 10 // pocet typu promenych (none,utility ....)
>
> static const QColor upsVarScaleColor[ NUMBER_OF_TYPE_VARS ][5] =

Takze zase spatne...jednou NOTV a podruhe NUMBER_OF_TYPE_VARS. :)

> static const QColor upsVarScaleColor[ NUMBER_OF_TYPE_VARS ][5] =
> {{Qt::white,Qt::white,Qt::white,Qt::white,Qt::white},
>  {Qt::green,Qt::red,Qt::red,Qt::white,Qt::white},
[...]
> Jinak jsem vecer prolezl vsechny tri knihy o C++ a nikde jsem nenasel ze by
> slos o nepovolenou konstrukci.

O nepovolenou konstrukci by se jednat nemelo. V prvni rade hledejte nejaky
minimalisticky priklad, kde to blbne. Eliminujte Qt. Nahradte prvek pole
jednoduchym typem, napr. int. Zmensete dimenze pole na 2x2. Pokud to bude
dobre, tak postupne zpetne zeslozitujte.