pravidelne zpomaleni Apache

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Září 17 06:57:19 CEST 2001

Mam takovy problem a uz jsem naprosto zoufaly.
Na serveru, kde je celkem hodne zakazniku mi pravidelne mezi 0:30 a 2:15
tuhne Apache ve 2:15 se probere a jede vse dal jako by se nic nestalo.
V Cronovi jsem na tento cas nikomu nic nenastavoval. PHP skripty jsou
omezeny na 45s a 6MB. Nejsou tam zadne velke prenosy, ktere by naznacovali,
ze se neco deje. Cekal jsem nekolikrat do noci, Apache zpomalil, ja listoval
jak blbec v procesech, ale nic. Zadny proces, co by si vzal vice jak 1%
procesoru, nebo nejak extremne pameti. Kdyz Apache restartuju, tak uz je to
pak OK. Ostatni sluzby, jako mysql, ftp,... behaji v pohode.
Nema nekdo nejaky napad, co bych mohl jeste vyzkouset, nez hodim server ze
skaly?

Diky vsem za jakoukoli radu

                Pavel Rauš

               www.cpan.cz - vse o Perlu