sledovani komunikace po seriovem portu - elektronicka pokladna TEC MA-186-200

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Pondělí Září 17 07:42:44 CEST 2001

> popisovaly komunikaci pokladny s pocitacem. Lze nejak softwareove vysledovat
> v DOSu komunikaci?
>     (moznost, ze mi poslou zdrojovy kod vyrobci je ponekud mlhavy). Prip.
> lze tuto komunikaci vysledovat v LINUXu?

Pokud program pobezi v DOSemu, tak lze mirnou upravou dosemu zajistit
vypis cinnosti, ktere program dela a ktere vas zajimaji. Konkretne mam
odzkouseno sledovani komunikace s paralelnim portem.
            La'd"a
--
Bez peněz do hospody nelez. A s penězma zase hleď,