sledovani komunikace po seriovem portu - elektronicka pokladna TEC MA-186-200

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pondělí Září 17 08:44:18 CEST 2001

Dňa Ne 16. September 2001 11:35 ste napísali:
> problem je ten,ze pravdepodobne neexistuji manualove stranky, ktere by
> popisovaly komunikaci pokladny s pocitacem. Lze nejak softwareove
> vysledovat v DOSu komunikaci?
>     (moznost, ze mi poslou zdrojovy kod vyrobci je ponekud mlhavy). Prip.
> lze tuto komunikaci vysledovat v LINUXu?
>     Napada mi moznost sledovani a pokusne odesilani pomoci "ovladacich
> programu" nejakych pokusnych dat a reakce pokladny... To by sice slo udelat
> v LINUXu, nicmene, program je DOSovy - mozna by slo to spustit pod emulator

Kazda normalna kasa _musi_ mat servisnu prirucku s popisom komunikacie medzi
PC a kasou. Malo by ju mat minimalne servisne stredisko pre danu kasu. Ved
ako by inak bolo mozne napisat program pre pracu s kasou? Aspon ja by som
taku kasu nepotreboval a ani nechcel.... Svojho casu som pracoval trocha so
Sharpkami a na poziadanie u dodavatela som tie prirucky dostal. Manualove
stranky nepotrebujete, pokial poznate prikazove sekvencie, staci vam minicom
na otestovanie.

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice