Zkusenosti Nvidia driver 1.0-1512

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Pondělí Září 17 11:19:37 CEST 2001

> Kompilaci jsem provadel ze zdrojaku jen pomoci make.
>
> Nejdrive se mi hroutilo OpenGL. Po nejakem case se zasekl obraz a musel
> jsem resetovat. To jsem vyresil tak, ze jsem v kernelu vypnul podporu
> AGPGART v kernelu 2.4.9 a driver si pouziva svou vlastni interni podporu.
> Do konfigurace X do sekce Device jsem musel dat: Option      "NvAGP" "1"

A naistaloval jste i balik NVIDIA_GLX-1.0-1512.tar.gz?

U me stim nejsou problemy, uz se mi to docela dlouho neraflo
Jadro 2.4.9-ac10, Mandrake 8.0, Riva TNT2 (Vanta), celer(coppermine),
chipset i440BX. driver 1.0-1512
Jo agpgart zkompilovany jako modul. Pracuje s agpgart i s Nvagp (ci jak se
tomu nadava).
Mimochodem (snad me nekdo opravi, jestli kecam) je podpora agpgart vasi
desky v jadre?

	bye cedrik