MB ECS K7S5A

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Září 17 20:03:24 CEST 2001

> presne ta

Vyborne... ;-)

> ten SiS ma FSB 266, proto to vlastne chci koupit. hodlam do toho dat Athlona
> na 1GHz, to jsem puvodne zapomnel

No - 266 MHz je frkot udaju, samotny takt je 133 MHz, jen se vyuzivaji obe
hrany. Ja mam samozrejme FSB na 133 (resp. efektivne na 266) MHz - a take
Athlona s FSB266. Take mam 1 GHz. :-))) Hodne bych se divil, kdyby ta deska byl
sen pretaktovavace - takoveto veci nezavisi na cipsetu, ale na vyrobci desky. S
Ali cipsetem jsem videl Asus, co se da pretaktovavat - ma se neda. Cekam to same
u vas. Jestli jinak chcete jeste chvili pockat - tak kamos si prave presne tu
vasi koupil. :-))) Takze se ho muzu zeptat, ale chvili to potrva. ;-)

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.