Stabilita RedHat 7.2 beta (7.1.94 ...)

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Září 17 22:10:35 CEST 2001

Dne po 17. září 2001 22:03 Jiří Syrový napsal(a):
> Běžím na něm už tak 2 týdny a stabilita je OK, ale je zde
> několik drobných nedoladěných věcí jako je help u KDE
> 22:))(Kdo to potřebuje) a ještě pár drobností - chyby
> jsou většinou kosmetické ...

kdyz uz se bavime o KDE-2.2. Zkuste vytvorit HTML stranku s
touto konstrukci :
<HTML>
	<BODY>
	<TABLE>
		<TR>
			<TD>
				 NECO :
			</TD>
			<TD>
				 <SELECT name="blabla">
				</SELECT>
			</TD>
		</TR>
	</TABLE>
	</BODY>
</HTML>

Mne na tom uspesne a POKAZDE vytuhne konqueror :( To neni
az tak kosmeticka chyba ... Je sice pravda, ze ta stranka
na ktere to tuhne je slozitejsi, ale je to jenom jednoducha
tabulka s vicero prvky formulare. Stoprocentne to tuhne na
to prazdnym SELECTU ;o))
						Z.P.