passwd a hviezdicka

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Září 17 22:16:12 CEST 2001

Marek Jaros wrote:

>nemaji v ~/.ssh soubor autohorized_keys?
>potom by jim teoreticky stacilo vlastnit privatni klic.
>
>	jam

Ja bych tu hvezdicku nepsal do /etc/passwd , ale do /etc/shadow:-)
Ale ted vazne. Pokud jde o to, aby si uzivatel nezavolal shell (kteryzto
asi pro prihlaseni do konzole potrebovat bude), zkusil bych do
/etc/passwd dat toto:
navsteva:x:1001:100:navsteva:/home/navsteva:/bin/false

uzivatel navsteva ted muze napriklad k poste, ale po login nedostane
zadny shell a system je okamzite "odloguje".

MV

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz