big HDD = big trouble

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 18 00:28:41 CEST 2001

On Mon, 17 Sep 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Pokud se neda upgradnout BIOS, tak se musi na disku pouzit takovy ten
> switch co je u nej napsano 32GB. Tim se snizi kapacita disku na 32 GB. Mam
> tenhle problem na pocitaci doma. Jako disk na druhem kanale se da pouzit i
> vetsi disk, ale nikdy nedokazu nabootovat z disku, ktery ma vice nez 32
> GB. Samozrejme do BIOSu se musi nastavit, ze ten disk nesmi vubec hledat a

Tak to je nas takovych vice. Ja jsem si nadelil pod stromecek! ten samy
WD, co tu psal ten clovek predtim. A muj BIOS to osklive rozhodilo,
vypisuje nesmyslne hlasky o typu disku atd. Problem bude asi v tom, ze to
je jednak veliky disk a jednak v tom BIOSu, nebot v jinem (starsim!!) PC
funguje OK. Pochopitelne BIOS nelze updatnout, takze mam jaksi navic 40GB
:(

R.V.