Druhy start Linuxu

Lukáš Jelínek djelen na volny.cz
Úterý Září 18 00:42:42 CEST 2001

V oboru Linux jsem absolutni zacatecnik ....
Startuju ho prez vmlinuz z duvodu, ze mam prvni fat32 a na nem zabehly W.
Na poprvy vse bezelo OK, ale napodruhy Linux napise problem s filesystemem a
chce po me heslo root s tim, ze prompt prikazove radky potom zni "Repair
filesystem". Nic pod tim samozrejme pak nejede a Xka nahlasi chybu. Nechapu,
vcem muze byt problem. Nesetkali jste se s tim nekdy...? Muze to byt v tom
vmlinuz.?
 (uz se deje po 2x, predtim jsem myslel, ze jsem tam neco experimentovanim
posral, znovu jsem nainstaloval a to stejny. Mimochodem predem:vypinam linux
pomoci prikazu shutdown)

Diky za pomoc. Prosim, piste mi primo na djelen na volny.cz

dekuji za pomoc.
Lukas Jelinek