Mail

Galus Jiří jg na listy.cz
Úterý Září 18 08:49:00 CEST 2001

Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat na jednu vec ohledne stahovani mailu z linuxoveho serveru.Kdyz mi nekdo posle vetsi soubor,nejsem schopen ho pres OutlookExpress stahnout.Vypise mi to hlasku tohoto zneni:

Během přihlašování k poštovnímu serveru nastaly potíže. Bylo odmítnuto vaše heslo. Účet: 'www.wwww.ww', Server: 'www.www.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR [IN-USE] /var/spool/mail/.infox.pop lock busy!  Is another session active? (11)', Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800CCC92

Nevim kde mam chybu hledat.Jestli na strane serveru nebo klienta.Myslim si, ze spise asi bude nejaka bota na serveru.Nesetkal se uz nekdo z touto chybou behem stahovani mailu.Diky za kazdou dobrou radu.

S pozdravem Galu.