X Window

Jiří Prokop prokop na guzu.cz
Úterý Září 18 09:19:48 CEST 2001

Dobrý den

    mám následující problém, se kterým si již delší dobu nevím rady a moje
přemýšlení a zkoušení k ničemu nevede.
Nainstaloval jsem RedHat 6.1, problém nastal při instalaci X Window.
Mám vidokartu S3 Trio 3D/2X a monitor Samtron 55E.
Snažil jsem se použít Xserver XF86_SVGA.
Po nastavení Xconfigurátorem se ale Xserver (startx) nespustí, ale vypíše se
chyba "Fatal server error: No valid nodes found".

SuSe 7.2 mi běží i s XWindow po zadání monitoru VESA 800x600 na 75Hz
na stejném počítači. RedHat však takový monitor nenabízí.

Můžete mi někdo poradit, jak dál ? Předem díky.

Jirka

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.