Mail

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 18 11:04:32 CEST 2001

On Tue, Sep 18, 2001 at 08:49:00AM +0200, Galus Jiří wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> chtel bych se zeptat na jednu vec ohledne stahovani mailu z linuxoveho serveru.Kdyz mi nekdo posle vetsi soubor,nejsem schopen ho pres OutlookExpress stahnout.Vypise mi to hlasku tohoto zneni:
>
> Během přihlašování k poštovnímu serveru nastaly potíže. Bylo odmítnuto vaše heslo. Účet: 'www.wwww.ww', Server: 'www.www.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR [IN-USE] /var/spool/mail/.infox.pop lock busy!  Is another session active? (11)', Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800CCC92

> [...]

Pripomina to problem, ktery jsem mel s imapem. Nektere verze outlooku totiz
provadeji kontrolu nove posty na pozadi v separatnim procesu, nezavisle na
cemkoliv jinem.

Takze pokud prijde prvni kontrola pred stazenim posty, tak na strane serveru
dojde ke konfliktu tech dvou prihlaseni. Pomuze pouzit jiny format mailboxu,
takovy, ktery dovoluje vicenasobny soucasny pristup.

Krome toho se ty procesy na kotrolu nove posty s oblibou neodhlasuji, kdyz
dostanou chybovou hlasku.

O co se jedna poznate z logu na serveru.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /