MB pro postovni server + zkusenosti

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Září 18 11:30:47 CEST 2001

Dobry den,
planuji prestavbu naseho stavajiciho mail serveru (P200 Intel) pro asi
300-350 uzivatelu, ktery zacina nestihat. Rad bych pouzil procesor od
AMD Duron/Thunderbird 900MHz-1GHz. To znamena, ze stojim pred
rozhodnutim jaky MB pouzit. Prohledal jsem archiv teto konference a take
archiv http://hardware.penguin.cz/ a dospel jsem k nasledujicim
kandidatum:
Asus A7V, Abit KT7, Abit A7V a take mozna Soltek
V konferenci ovsem probehli nejake "protesty" vuci cipsetum VIA( KT133A,
VT82C686A/B). Pokud jsem to dobre pochopil, tak se to tyka EIDE/UDMA,
coz by mne netrapilo, protoze pojedu SCSI disky.
Predem diky za vsechny postrehy, zkusenosti, doporuceni a podobne.

Planovana konfigurace:
CPU AMD900MHz-1GHz
MB Asus A7V ??
SCSI Initio + SCSI HD/Seagate
RedHat 7.x
LAN SMC9432TX
sendmail + pop/imap + mail antivir + apache + (squid) + dns + Postgresql

Duda