"jednoduche - jak pro koho :-)" scriptovani

Marek Jaros jam na vol.cz
Úterý Září 18 12:17:01 CEST 2001

On Tue, Sep 18, 2001 at 12:03:20PM +0200, Mošnička Roman wrote:
> Ahoj,
> 1) muzete mi nekdo poradit jednoduchej scriptik ?
> Mam soubor definice.txt, kde na kazdem radku mam dve slova oddelene
> mezerou
> (parametr pro prikaz cp - ADRESAR,NAZEV_SOUBORU).
> Jak udelam skriptik, ktery rozkopiruje "soubor" do
> /ADRESAR/NAZEV_SOUBORU - dle souboru definice.txt ?
>
> 2) asi to bude hodne jednoduche,ale kdyz jsem pod dosem chtel udelat
> kopii vsech souboru v aktualnim adresari na stejne jmeno s priponou zal
> tak jsem udelal "copy *.* *.zal" - takhle to pod linuxem nechodi.Takze
> [...]

for row in `cat definice.txt`
  do adresar=`echo $row|sed 's/ .*//'`
  nazev_souboru=`echo $row|sed 's/.* //'`	# za predpokladu ze odelovacem
						# je mezera

  for foo in `ls`
    do cp $foo /${adresari}/${nazev_souboru}
  done
done

takhle je to sintakticky spravne (alespon doufam :)), jen jde o to zda to
opravdu chcete. pokud chcete copy * *.zal staci:

for foo in `ls`
  do cp $foo ${foo}.zal
done

	jam