Samba- ve FoxPro nechodi exclusive

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Úterý Září 18 14:17:36 CEST 2001

Dd,

takze jadro 2.2.14-6.0.1, RH 6.2, Samba 2.0.6. a co je jeste zvlastni,
v informacich o Sambe v KDE nevidim otevrene soubory, jen pripojene
uzivatele.

Klienti s FoxPro 2.5b /Win9x.

S zadnym nastavenim (nize) jsem nedosahl korektniho behu pri SET
EXCLUSIVE ON. Program bezi, k exkluzivne otevrenym souborum ale mohou
i ostatni stanice a zalezi, ktera konci posledni, ta se prosadi.
Jakoby si to smoulili v nejakem bufferu.

Pri volbe kernel oplocks = Yes  a  locking = No  v sekci Global prestaly fungovat
bezne zamky.

Haj hou do zmeny jadra a.p. se mi ale vubec nechce.

14. září 2001, 15:22:55, David Hruška - FoxPro napsal/a:

> [...]

Protoze jsem tomuto problemu venoval jiz znacne usili, obracim
se na forum s prosbou o pomoc, radu, dekuji.

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://digital.zde.cz