Vytvoreni vlastni distribuce

Pavel Cech cech na ndc.cz
Úterý Září 18 15:27:21 CEST 2001

Nejak jsem si nevsimnul, ale jak muzu udelat to, ze vygeneruji vlastni
instalacni profil pro RedHat? Pri instalaci se to dotazuje, zda instalovat
workstation, server atd... chci si udelat nejaky vlastni, kde budou
vybrane mnou nejcasteji pouzivane rpmka... urcite to jde nejak jednoduse
vyresit...

dik za radu,

Pavel Cech