Creative Sound Blaster 128 PCI

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Září 18 16:10:49 CEST 2001

No zkusenosti mam takove, ze funguje OK. V jadre je podpora pro dva modely - tusim moduly es1370.o a es1371.o Nikdy jsem to nezkousel, ale nenahazujete nahodou spatny ovladac? Je k tomu i napoveda pri kompilaci a ktery modul se ma pouzit se pozna z vypisu cat /proc/pci (doufam, ze nepisu nesmysly). Z jake aplikace zkousite nahravat? Proste malo informaci. ;o)