X Window

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Září 18 16:23:40 CEST 2001

Ne, tim to neni. Tato karta je podporovana tusim od XFree 3.3.6 vyse (ktere samozrejme v RH 6.1 nejsou), podporovana je neprilis kvalitne (ja to v podstate rozchodil stejne jenom pres XF86_FBDev nebo VGA 16 barev :-)) a nejlepsi, co s ni muzete udelat, je ji vyhodit. Ta prace nestoji za to. Jestli si ji chcete nechat, musite upgradnout X.