problemy se ssh

Sad0ur sad0ur na seznam.cz
Úterý Září 18 22:36:03 CEST 2001

zdravim
Zadal jsem do /etc/hosts kanonicka jmena lokalnich pocitacu(+aliasy
na ne) (drive jsem mel jen aliasy na ip) a ssh se zacalo snazit jako
prvni nejdrive kontaktovat DNS server,takze pokud nejsem
pripojeny,ceka to na timeout,pokud jsem,tak to nejdriv nenajde DNS
zaznam a teprve pak pouzije zaznam z /etc/hosts
(coz je prave muj problem,trva to hrozne dlouho) (v /etc/host.conf
mam "order hosts,bind").v /etc/hosts mam:

127.0.0.1   localhost
192.168.0.1 shodan.skynet shodan
192.168.0.2 ion.skynet ion

problemy mi to dela na stroji shodan (ion->ion funguje v
poradku,shodan->ion,ion->shodan(nejdriv se pripoji,po zadani hesla se
shodan snazi dostat DNS zaznam),shodan->shodan dela problemy)
na stroji shodan mam debian potato (ssh 1.2.3-9)(ale zkousel jsem i
novejsi verzi(bez efektu)) na ion je starsi debian (nepamatuju si
verzi) a ssh 1.2.26-1.2
netusim,cim to muze byt (zkousel sem i zkopirovat konfiguracni soubor
pro ssh z ion na shodan)
vsechny ostatni sluzby az na to ssh funguji normalne
zkousel sem menit snad vsechny opsny v konfiguraci se ssh,ktere
obsahovaly resolve,nebo DNS,ale je mozne,ze sem nejakou prehledl,nebo
se mi zdalo,ze s timhle nic spolecneho nema,tak jsem ji nezkousel
nevite nekdo,cim by to mohlo byt ?
diky

Denně nové Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizované nabídky 1.000 zájezdů  http://na.dovolenou.cz/