Linux - instalace ve Win98SE ?

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Září 19 00:11:42 CEST 2001

 LS> uz nejakou dobu patram, jak bezpecne a ne moc slozite
 LS> dostat nejakou verzi pod Windows 98 SE, abych ziskal
 LS> nejakou konkretni predstavu o OS Linux.

Pod Windows to nejde. Pokud vam SuSE eval pripada jako demo, tak co
cekate od OS, ktery bude omezen jinym OS? Jestli to chcete bezpecne,
tak o tom budete muset neco vedet. Bude to chtit carovani s partisnama.

 LS> 15 MB : OS, Programy, vetsina dat
 LS> 5 MB  : Archivy, instalacni soubory, lze event presunout.

Tech 5GB presunout. Partisnu smazat a dovolit linuxu pri instalaci at
tam vytvori dve sve partisny. Hlavni a swapovaci. Pri instalaci LILO
nedovolit instalaci do MBR, chtit jen instalaci do boot sektoru
/dev/hda2. Nechat si vytvorit spousteci disketu. Tak vam 98 budou
startovat jako driv a do linuxu nabootujete z diskety. Az si
nastudujete lilo, muzete si ho nastavit tak, aby bootovalo primo z HD.

 LS> Nejradeji bych mel nejaky dual boot.
 LS> Z hrani s partitions mi naskakuje husi kuze.

Bezpecnost hratek s partitions je primo umerna vasim znalostem.
Studujte a husi kuze zmizi.

Petr

... Nejlepsim pritelem muze je jeho dogma.