Nelze spustit program

Milan Cervenka cervenm3 na feld.cvut.cz
Středa Září 19 09:00:10 CEST 2001

Dobry den,
    diky za reakci, pro uplnost dodavam vsechny vypisy na SUSE, ktere mne
napadly. Snad bych jen dodal, ze strace vrati take, ze neni ani souborem,
ani adresarem.

                                Diky, Milan

milan na mejla:~ > which matlab
/usr/local/bin/matlab

milan na mejla:~ > matlab
/usr/local/bin/matlab: /usr/local/matlab/bin/lnx86/matlab: není souborem ani
adresářem
/usr/local/bin/matlab: /usr/local/matlab/bin/lnx86/matlab: není souborem ani
adresářem

milan na mejla:/usr/local/matlab/bin/lnx86 > ls -l
celkem 5256
-rwxr-xr-x    1 root     root      5378180 led 23  1998 matlab

milan na mejla:/usr/local/matlab/bin/lnx86 > ldd ./matlab
/usr/bin/ldd: ./matlab: není souborem ani adresářem

milan na mejla:/usr/local/matlab/bin/lnx86 > ./matlab
bash: ./matlab: No such file or directory

> a najde je ten SuSE? ldd matlab?
>
>                                 Petr Cech

Muzete poslat vypis z konsole? Podle me mate spatne nastavenou promennou
PATH.
Co vypise:
$ which matlab

??
Budto si nastavte PATH, nebo spoustejte celou cestou.

Libor

---
Odchozí zpráva asi neobsahuje viry.