ATI Radeon 32MB

Lukas Fiala lukas.fiala na seznam.cz
Středa Září 19 09:16:52 CEST 2001

Miroslav Pragl wrote:

> co mate za prob, mne bezi s nulovymi intervencemi?!

Nefunguje... :-)

No zacal bych tim jestli mame oba stejnou kartu v /etc/sysconfig/hwconf je:
class: VIDEO
driver: Card:ATI Radeon (generic)
desc: "ATI|Radeon QY"
vendorId: 1002
deviceId: 5159
subVendorId: 1002
subDeviceId: 0038

Mate to same?

Nainstaloval jsem RH7.1 ve grafickem modu, ale bez nastaveni X serveru. Smazal
jsem obsah /usr/X11R6/. Stahnul jsem si XFree 4.1.0 pro glibc22. Spustil
instalaci -> OK. Kdyz ale spustim X -configure tak to zkonci na fatal server
error sig 11. Nelibi se mu nejake unresolved symboly ve spouste modulu.
Napozadani mohu poslat. Je toho hodne. Jak jste postupoval pri instalaci vy?

    dekuju za vas cas,
                                    Lukas Fiala