Nelze spustit program

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Září 19 09:48:26 CEST 2001

Dne st 19. září 2001 09:00 Milan Cervenka napsal(a):
> Dobry den,
>     diky za reakci, pro uplnost dodavam vsechny vypisy na SUSE, ktere mne
> napadly. Snad bych jen dodal, ze strace vrati take, ze neni ani souborem,
> ani adresarem.
>
>                                 Diky, Milan

Problem je opravdu v tom, ze nemate nainstalovany stare knihovny. Kdysi jsem
resil stejny problem, proc prave na ldd /usr/local/ustation/ustation dostanu
hlasku neni souborem ani adresarem.
Vsechny tyto "stare" programy jsou kompilovany proti libc5, ktere jsou nutne.
Nevim ted presne, ve kterem baliku SuSE jsou, ale jiste tam budou.
--
Oto 'tapik' Buchta