Nelze spustit program

Středa Září 19 11:44:27 CEST 2001

On 19 Sep 2001, Radek Liboska PhD. wrote:

> Dobry den,
> PRESNE tohle mi dela xdict pote, co jsem upgradoval z RedHatu 6.1 na
> RedHat 7.1 Vzhledem k tomu, ze od xdict nejsou zdrojaky, tak je to v
> troube...

Potrebujete compat-* balicky. Pokud je zmineny program glibc 2.1, mate je
primo v distribuci. Pokud je glibc 2.0, pak pouzijte compat-* balicky z RH
6.2, pokud potrebujete libc5 knihovny, pouzijte compat-* balicky z RH 5.2
(RH 4.x byl jeste libc5).

Kazda major rada ma knihovny kompatibility pro predchozi major radu.

RH 7.x - glibc 2.2
RH 6.x - glibc 2.1
RH 5.x - glibc 2.0
RH 4.x - libc 5