ATI Radeon 32MB

Lukas Fiala lukas.fiala na seznam.cz
Středa Září 19 12:33:16 CEST 2001

Onofer Dusan wrote:

> Aky chipset ma vasa maticna doska? Ak Irongate, tak tuto kartu bez mensich
> uprav ovladacov nerozbehnete. (teda pokial uz novsie ovladace nie su
> opravene).
>
> d.

Ne to neni. Muj problem bude asi v tom, ze driver radeon (ati.2) podporuje:
 ATI Radeon QD (AGP), ATI Radeon QE (AGP), ATI Radeon QF (AGP), ATI Radeon QG
(AGP), ATI Radeon VE (AGP)

A ja mam ATI Radeon QY (AGP). :-(  Do ... ... ... .. .. .  Klate, v takovem
poctu verzi se lze jen obtizne vyznat. Leda mne napada vnutit X serveru
chipset ID od jine karty a doufat, ze to bude fungovat. Muzete mi poslat svoje
id a typ karty?

    Lukas Fiala