ATI Rage Fury Pro AGP a Xfree?

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Středa Září 19 13:23:19 CEST 2001

> taky podarilo
> dobre. Je to cele
>
> Me to bezi s tim SVGA driverem na Celeronu 500
> a rychlost bych povazoval za "normalni".
> Pomale to kazdopadne neni.
hmms, tak ani 3.3.6 ani 4.0.3 ani 4.1.0 se mi s tim nepodarilo rozchodit.
Ano
s SVGA to jde, ale pri rozliseni 1024x768 se to chova jako karta s 256kb
pameti.
Prepisuje to "bod po bodu". Asi je opravdu rozdil mezi !PRO a PRO versi
-( Kazdopadne dekuji
za rady a pomoc a videl bych to tak ze asi pujde do zmole :-)) a vrazim si
tam starickou S3 :-)

Tomas Dudasko
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.