diald a vice pripojnych mist

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Středa Září 19 13:16:51 CEST 2001

Dobry den,
diald se mi nejak podarilo rozchodit, ale ted si lamu hlavu s
nasledujicim problemem.
Jelikoz se poruznu pripojuji na jeden z nekolika serveru, tak potrebuji
pustit diald nekolikrat. To je ok, ale nevim si ted rady, jak mam
nastavit routovani. Kdyz pouziju defaultroute, tak se mi pochopitelne
pridaji tri routes, coz asi neni to spravny. Chtel jsem to nastavit
pomoci skriptu ip-up, u nehoz jsem prepokladal, ze se spusti vzdy pri
nahozeni jakehokoliv interface, ale nepovedlo se. Takze bych potreboval
vedet, jak to zaridit, aby se mi zapnulo spravny routovani pro kazdy ze
serveru. Situace vypada asi takto:

moje PC - IP 222.1.1.1

server1 (+podsit) - IP 222.2.x.x
server2 (+podsit) - IP 222.3.x.x
server2 (+podsit) - IP 222.4.x.x

na mym PC mam tedy interface sl0-2, ale nejsem si jisty, jake jim mam
nastavit IP a taky jak zajistit spravne routovani co nejjednodussim a
nejcistsim zpusobem.

Snad jsem to dostatecne popsal, diky za pripadne rady a odkazy.

Michal Vojan