Nelze spustit program

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Září 19 18:08:32 CEST 2001

   From: Oto Buchta <tapik na neo.cz>
   Date: Wed, 19 Sep 2001 09:48:26 +0200

Ahoj,

   > Problem je opravdu v tom, ze nemate nainstalovany stare knihovny. Kdysi jsem
   > resil stejny problem, proc prave na ldd /usr/local/ustation/ustation dostanu
   > hlasku neni souborem ani adresarem.
   > Vsechny tyto "stare" programy jsou kompilovany proti libc5, ktere jsou nutne.
   > Nevim ted presne, ve kterem baliku SuSE jsou, ale jiste tam budou.

v SuSE Linuxu jsou pod názvem shlibs5. Pro původního tazatele: pošlete nám
výpis strings /ta/problémová/binárka | grep /lib. Pravděpodobně chybí
/lib/ld-linux.so.1
--
Pavel Janík

MS: a debilitating and surprisingly widespread affliction that renders
the sufferer barely able to perform the simplest task.
                  -- Mel White in private e-mail