Mailovaci program

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Září 19 19:41:17 CEST 2001

Dne st 19. září 2001 17:30 jste napsal(a):

> musela prejit na nove KDE? Zkousela jsem i Messenger v Netscape, ale mam
> tam problem s fonty, a nastaveni v Preferences na ne nema zadny vliv:
> mrnava pismenka a navic spatne zobrazuje znaky s diakritikou.

Netscape jsem pouzival a nekde i pouzivam uz dlouho. Musi se to spravne
nastavit a pak to dobre funguje. Diakritika se bude zobrazovat spravne,
pokud se nastavi kodovani na ISO-8859-2.

Fonty se v preferences nastavovat daji. Taky tam musite zvolit
prislusne kodovani. Taky je otazka, jake fonty mate v systemu
k dispozici.

                   Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky