lm_sensors/i2c problem

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Září 19 22:56:21 CEST 2001

Zdravim...

Pokousim se na sve proprietarni desce ECS K7AMA ;-) rozbehnout lm_sensors -
zatim s nevalnym uspechem. Mam stazene zdrojaky i2c-2.6.1, make, make install,
to by bylo... podobne lm_sensors-2.6.1, taktez make+install hotov.

Problem vsak je uz u i2c - kdyz chci natahnout modul i2c-dev.o - pokud to dobre
chapu, tak je docela nezbytny. :-)))

Vse vypada zhruba takto:

vlna:~/i2c-2.6.1# modprobe i2c-dev
/lib/modules/2.4.9/misc/i2c-dev.o: init_module: Input/output error
/lib/modules/2.4.9/misc/i2c-dev.o: insmod /lib/modules/2.4.9/misc/i2c-dev.o
failed
/lib/modules/2.4.9/misc/i2c-dev.o: insmod i2c-dev failed
vlna:~/i2c-2.6.1# lsmod
Module                  Size  Used by

V cem muze vezet problem? Skousel jsem to i rucne, v kombinaci s jinymi moduly,
ale priznam se, ze nevim, jake jsou tam zavislosti mezi i2c moduly.

Jo jeste na konzolu to pise (a ted to prave nepastnu pres GPM :-((():

i2c-core.o: i2c core module
i2c-dev.o: i2c /dev entries driver module
i2c-dev.o: unable to get major 89 for i2c bus

To hned po odeslani modprobe i2c-dev...

Umi mi nekdo poradit? Snad kdyz to meri teplotu v biosu, musi i tady.
Jeste muze byt zajimave, ze z lm_sensors naladuju modul pro sbernici:

insmod i2c-ali1535.o

Ten se pokousi registrovat u i2c-dev, i2c-core... Ale v pohode se nahraje. A
sedi to i s tim, co skutecne mam v pocitaci. Hm, snad uz i skoncim. Vic fakt
nevim. :-)))

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.