pine -> mutt

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Středa Září 19 23:08:31 CEST 2001

On Wed, 19 Sep 2001 18:14:01 +0000 (UTC), David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:

>zajima me, jak provest bezbolestny (nebo nejmene bolestny) prechod z pine
>na mutt. Potreboval bych poradit:
>
>* mohu prenest foldery z ~/mail (pine) do ~/Mail (mutt) ? Funguje to v
>  mutt takhle stejne?

Nechte je klidne na miste -
v .muttrc
set folder=~/mail            # where i keep my mailboxes

>* existuje v mutt neco jako v pine (C)onfigure->(S)etup, kde se da vsechno
>  nastavit, nebo pouze rucni editace ~/.muttrc ?

Ne, editujte konfigurak.

>* na co se mam pripravit, ze me zaskoci? Zkusenosti vitany.

Uvidite sam. Ja mam soucasnou konfiguraci takovou, ze muzu pouzivat
mutt i pine soucasne (nad stejnymi mailboxy). Neco jde lepe v pine,
neco v muttu.

  Milan Kopacka