Restart místo vypnutí

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Září 20 07:24:31 CEST 2001

> Delaji to nektere nove kernely. Ja jsem se vratil ke staremu jadru a vse je OK.

Pokud pouzivate ACPI, tak mezi verzemi 2.4.4 a 2.4.7 (kde presne
nevim) bylo ponekud prepracovano. Pokud pouzijete .config z 2.4.4 pro
jadro 2.4.7 a jen date make oldconfig, tak vypinani nebude fungovat. Dejte
make menuconfig a nastavte nove pribyvsi polozky u ACPI.

                 La'd"a

--
Lepší pivo v žaludku než voda na plicích.