Statistiky prenosu dat na uzivatele

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Září 20 08:26:55 CEST 2001

linux wrote:
> Toto je statistika na IP tu mam resenu podobne... Mne jde ale o
> statistiku na uzivatele. Jde o to ze u jednoho PC se strida treba 20
> uzivatelu a ja potrebuji vedet kolik ktery stahuje...

Musite si ve squidu zapnout autorizaci a dodat nejaky modul na kontrolu
hesel, pak se access.log pise ke kazdemu zaznamu i jmeno prihlaseneho
uzivatele. Secist to pak a pekne roztridit dle uzivatelu umi treba sarg.
Zhruba, v squid.conf zapnout autorizaci:
authenticate_program /usr/local/squid/sbin/pam_auth
authenticate_children 5
acl cloveci proxy_auth *
http_access allow cloveci

sarg: http://web.onda.com.br/orso/index.html
pam_auth: Nepamatuji si, ve zdrojacich squidu?

Je to od boku dle chabe pameti, uz to nepouzivam, vyssi veleni bylo
nespokojeno s nutnosti zadavat heslo.

	Majkl