Server

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Září 20 10:52:11 CEST 2001

Dne čt 20. září 2001 08:15 Konference napsal(a):
> Dobry den,
>
> chystam se zprovoznit www,ftp,mail,php,sql server, a rád
> bych se zeptal na radu co se tyce pouziteho software: www
> - apach to je zrejme, stejne tak php a MySQL ale nevim co

ja nevim, taky jsem byl nadseny z mySQL, ale posledni dobou
radeji trapim postgreSQL. Samozrejme nejlepsi by bylo
pouzivat Gemstone ;o) ale to si asi kupovat nebudete ...

> ftp a mail.

jako ftp bych tam dal proftpd, je dobre konfigurovatelne a
dobre udrzovane ...

S mailem vam radeji radit nebudu, sam pouzivam sendmail,
ale verim ,ze i postfix nebo qmail jsou vyuzitelni. Zalezi,
co s tim chete provadet ...

> Ftp je jedno kdyz bude fungovat ale mail bych potreboval
> i prez webove rozhrani vcetne pop3 a smtp.

					Z.P.