POP3 SSL a Outlook

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 20 11:34:30 CEST 2001

Ahojky,

: Resim problem s POP3 pres SSL ve spolupraci s Outlook Express.  Toto se mi
: podarilo rozchodit (pomerne jednoduche). Bohuzel mam problem s Outlookem. Ten
: pokazde zahlasi "Server ke kteremu jste pripojeni, pouziva certifikat, ktery
: neodpovida jeho adrese v siti internet." a che potvrdit, ze ho muze pouzit.

   čímž přesně napovídá, kde je chyba

: Netusite nekdo jak se teto protivne hlasky zbavit?
:
: Chapu, ze je to spis problem Outlooku a ne pop3, ale predpokladam, ze je to
: nejaky naschval pro uzivatele Unix serveru a ze uzivatel Windows NT jsou
: tohoto usetreni a tudiz dotaz v jejich konferenci by byl zbytecny.

    Nejde o naschvál (kupodivu :-), mě to tady běží OK.
    Je potřeba, aby v Common Name certifikátu byl stejný jako jméno
počítače, na který se ten Outlook pokouší připojit.

    Např. pokud se server jmenuje pop.luzanky.cz, tak při generování
certifikátu pro ten SSL server na dotaz Common Name zadej pop.luzanky.cz
(ačkoliv to bude radit, že máš zadat svoje jméno)

S pozdravem

Věroš
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >