lm_sensors/i2c problem

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Září 20 12:35:24 CEST 2001

No pokud vim, tak u lm_sensors je jakysi celkem pouzitelny konfiguracni skript, ktery vam po jejich kompilaci detekuje HW na desce a napise vam celkem srozumitelne a presne, co se ma dat do modules.conf (conf.modules), jaky modprobe napsat atd. atd. Vzdycky jsem to s pomoci tohohle skriptu bez problemu rozchodil, daleko vetsi problemy byly obcas s kompilaci. Bacha na verze. Novejsi lm_sensors a starsi i2c nejdou dohromady a nefunguje to. Prectete si poradne dokumentaci k lm_sensors. Jo a taky to vypada, ze vam v /dev chybi nejake potrebne zarizeni. ;o)