pine -> mutt

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 20 13:04:31 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote/napsal:

: Zkousim to take (tedy prechod) a o maily jsem jeste neprisel. Co mi proti
: pine chybi jsou identity, ty mutt zrejme neumi (treba to, ze kdyz
: odpovidam na prispevek do konference linux, tak se jmenuju jinak, nez kdyz
: odpovidam na mail zaslany na webmaster.)

    Samozřejmě, že umí (mám ho tak nastavený).
    Použijte folder-hook.

Úryvek z .muttrc
----8<------------------------------------------------------------
# defaultní identita
source "~/.identities/vkaplan na nekde.cz"
macro generic <F5> ":source ~/.identities/vkaplan na nekde.cz\n" "vkaplan na nekde.cz"
macro generic <F6> ":source ~/.identities/veros na nekde.cz\n" "veros na nekde.cz"
macro generic <F7> ":source ~/.identities/veros na nekde.jinde.cz\n" "veros na nekde.jinde.cz"

# změna mailboxů
macro generic <F9> c=INBOX\n
macro generic <F10> c=INBOX-veros\n

# změna identity podle mailboxu
folder-hook INBOX 'source ~/.identities/vkaplan na nekde.cz'
folder-hook INBOX-veros 'source ~/.identities/veros na nekde.cz'
----8<------------------------------------------------------------

Soubor ~/.identities/vkaplan na XXXXXX
----8<------------------------------------------------------------
set signature=~/.identities/sig-vkaplan na nekde.cz
my_hdr Organization: Tacoma, s.r.o.
my_hdr From: Veroslav Kaplan <vkaplan na nekde.cz>
----8<------------------------------------------------------------

: Na cteni konferenci je mutt zcela jiste idelani, ale na psani
: mailu je to horsi, nemam rad postovni klienty, kteri volaji externi editor
: na psani posty, z nej se clovek treba vunec nedostane do adreare toho
: postovniho programu.

   Mě se naopak strašně líbí, že maily můžu psát ve VIMku včetně
hlaviček, ale je to pochopitelně věc názoru...
   Takové věci jako přispívání do newsů z muttu jsou také moc pěkné.

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan

PS: no jestli bude nekdo z tohoto mailu vyzobávat adresy, tak ať si toho
    užije.
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >
137.NRS Klub Bludný kořen                             http://bludny.koren.cz/