klient HP openmail a Linux

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 20 13:08:42 CEST 2001

: dobry den,
:
: potrebuji vybirat postu z naseho Openmail-ovskeho serveru a pod linux jsem
: zatim nenasel jineho klienta nez starickeho HP Openmail (gui), ktery je
: opravdu zastaraly. Muj problem by napul vyresil fetchmail, ktery by sosal
: zpravy do moji schranky, jenze nejsem si jist jak je to s odesilanim
: posty. Nevite nekdo o nejakem reseni?

   Na notebooku používám na odesílání pošty nullmailer, malý jednoduchý
MTA, který umí poštu pouze předat nějakému chytřejšímu stroji (to by
mohl být ten OpenMail - pakliže povolí relay).

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >