Cesky tisk v abiwordu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 20 14:17:42 CEST 2001

On 20/09/2001, Petr Kristan wrote:

> Asi den jsme bojovali s kolegou s abiwordem 0.9.2 a snazili se ho
> donutit k ceskemu tisku. Bezvysledne. Misto vsech ceskych znaky jsou v
> nahledu kolecka.

Me tedy zatim tahle verze nejde ani spustit (porad si stezuje, ze nemuze
nacist font Times New Roman, rady z FAQ nezabiraji). Nicmene ve starsi
verzi 0.7.4 jsem cesky tiskl tak, ze jsem do patricneho adresare
(/usr/share/AbiSuite/fonts) pridal ceske Type1 fonty, ktere jsem pouzil
v dokumentu, a pak jsem v tiskovem dialogu zaskrtnul Embed fonts (nebo
tak nejak). Jak rikam, zatim jsem verzi 0.9.2 ani nevidel, ale treba to
bude podobne.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka