Cron a php skript

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Září 20 18:23:10 CEST 2001

> Nazdarek, potreboval bych v urcenou dobu spustit php skript pomoci daemonu
> cron, napsal jsem do crontab casovy udaj, ale nejak me nenapada, jaka
> prodlouzit zivotnost provadene ulohy, ale verim, ze to jde taky nejakym
> jinym a inteligentnejsim zpusobem nez jen pres lynx... ;-)) Diky moc.

Jiste. Dejte na prvni radek toho php skriptu neco jako
#!/usr/bin/php

kde /usr/bin/php umisteni cgi verze php (tedy php interpreteru)

Nejmenovana cast jisteho portalu ma podobnych veci plnou crontabulku :-(

Zdenek Mazanec