pine -> mutt

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Září 20 23:21:59 CEST 2001

On Thu, 20 Sep 2001, Pavel [iso-8859-2] Janík wrote:

>    From: Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz>
>    Date: Thu, 20 Sep 2001 12:44:17 +0200 (CEST)
>
> Ahoj,
>
>    > Pico je soucast pine, je to zakompilovane uvnitr. Takze kdyz jsem v
>
> ... to mi něco připomíná...
>
>    > Tohle mi chybi u extrernich editoru. Skuste si v joe najit adresu z LDAP.
>    > To znamena skocit do shelu, zadat spravne ldapsearch (nedej boze i se
>    > vsemi parametry, kdyz to neni pripravene v nejakem aliasu ci skriptu) a
>    > tak se vratit a vysledek tahat bud mysi nebo nejakou rourou, no fura prace
>    > a malo srandy.

> [...]

jake jsou minimalni hardwerove pozadavky pro Gnus? procesor, pamet, misto
na disku?
jak dlouho je potreba se venovat studiu manualu?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487