MySQL, pamet?

RiGe info na tree.sk
Pátek Září 21 00:03:16 CEST 2001

A nebo jeste lepsi by bylo, abych dokazal MySQL serveru rici, at zavre
spojeni, pokud se dokonci PHP skript, protoze v kazdem PHP skriptu asi neni
na konci mysql_close(); a tak spojeni trva, zbytecne na neco ceka po nevim
jak dlouhou dobu.... a tak zatezuje stroj.

--
RiGe maniac
RiGe <info na tree.sk> píše v diskusním