Skript pro ¹etøiè

Mirek Kokrda m.kokrda na i.cz
Pátek Září 21 07:30:59 CEST 2001

 Zamyslete se nad tim, jaky je cil vaseho snazeni ... jestli jde o usporu
energie, nebo jste se zasekl na tom, ze mermomoci chcete mit vypnuty disk,
aniz by to melo hlubsi duvod ...

 Pokud umite v potrebnem limitu vypnout monitor, mate v podstate setreni
vyreseno, na vyputem disku prilis neusporite. Navic zde nastupuje otazka,
zda je pro zivotnost disku dobre, aby se parkrat za den roztacel, pokud se
do DB neco zapise, ci se z ni neco cte, nebo aby bezel stale.

 Uz tu sla diskuze o tom, ze disky jsou delane na staly provoz, tedy stala
rotace => stala teplota => mensi namahani materialu lozisek apod ...

 Tohle si musite zvazit ...
--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.

At free time:	  http://ho-atlas.jinak.cz
Please do not send me horrible MS documents ...
I will be pleased by PDF, RTF, plain text, etc...