konfigurace WINE

Radim Rozenek Radim.Rozenek na osu.cz
Pátek Září 21 08:45:53 CEST 2001

Zdravim vsechny,
stale se mi nedari nakonfigurovat wine. mam RH 7.1 partitionless instalaci a obsah disku C mam v adresari /initrd/loopfs tuto cestu jsem zadal do sekce DISK C a pak nastavil cesty k adresari c:\\windows a c:\\windows\\system a ostatni, ale stale nic.

Snazil jsem se spustit treba c:\\windows\\notepad.exe ale ani tento program se mi nepodarilo spustit :(

Este by me zajimalo jakou roli hraje wineserver. Jestli se spousti automaticky nebo ho mam spustit rucne.

Byl bych vdecen, za vypis z wine.conf popr. jakykolik funkcni priklad.

Diky Radim Rozenek