Zjisteni volnych PCI slotu

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 21 10:00:43 CEST 2001

> Zdravim
>
> nemate tuseni zda by slo pod linuxem zjistit kolik ma masina skutecne
> slotu PCI na MB respektive kolik takovych slotu je volnych ?

ono takato vec sa nikde neuvadza vie sa kolko dany chipset ma moznich
slotov a ktore su pouzite nic viac ani menej. ked vies aky mas MB tak sa
to da vydedukovat inak nic.

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Avganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky