Zvuk v Mozille

Michal Kara lemming na arthur.plbohnice.cz
Pátek Září 21 10:29:12 CEST 2001

  Ahoj!

  Mam dotaz - nevite nekdo jak nakonfigurovat mozillu, aby prehravala zvuky,
ve strance? Dal jsem to pomoci EMBED tagu, ktery pod Windowsama funguje.

  Mozille jsem nastavil, ze na soubory typu audio/x-wav a s priponou .wav ma
poustet program /usr/bin/play. Kdyz jdu primo na soubor, tak se me to zepta, zda
otevrit (a nepovedlo se mi ten dotaz zrusit) a kdyz reknu ze ano, tak ho
prehraje. Kdyz je to ve strance pomoci toho EMBED, tak si to soubor stahne
(podle logu Apache), ale nic se nedeje...

							Diky,
								Michal