OSS soundcore multiplexer

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Září 21 11:14:37 CEST 2001

Dobry den,

On Sat, Oct 20, 2001 at 02:30:17PM +0200, Jan Bernatik wrote:
> zkompilovat novejsi ovladac (ktery druhy kanal umi vyuzit), a prehrat jim
> stary modul v /lib/modules/misc/snd-card-fm801. Problem je prave v tom co je
> predmetem prvniho mailu, protoze na standartnim jadre suse kompilace dopadne
> stejne. dik za radu

Ja asi zkusim napsat, jak postupuju pri kompilovani jadra a
ovladacu pro ALSA-u:

U jadra: Dat jako modul:

<M> Sound card support

(Takhle se to jmenuje v jadre 2.4.9)
Zvolim vse ostatni a pak obvykla kombinace:

make dep; make bzImage; make modules; make modules_install;

Pak nainstaluju jadro a rebootnu.

Po rebootu vlezu do adresare, kde mam rozbaleny balik
alsa-driver, dam

./configure --with-oss -with-cards=moje_karta

make clean; make install

No a pak uz muzu vesele zvucet ;-)))

> Honza

Zdravi