Server

Ondrej Tuma - konference konference na tsystemsweb.cz
Pátek Září 21 11:28:01 CEST 2001

> pokud uvažujete takto (tedy apriori webový server => Apache), udělal jste
> první chybný krok již před vlastní instalací. Vždy je potřeba zvážit
> i další alternativy...

mohu prosim vedet proc, apach sem zkousel zatim pouze lokalne, jak na
NT,WIN32 i s PHP tak i na Linuxu, konkretne server pobezi na FreeBSD ale to
je celkem jedno, o apachi mam ceskou dokumentaci, o sitich sem se neco malo
naucil, nehlede na to ze servr bude skrytej za firewallem, i ja ho trosku
osetrim v ramci bezpecnosti,  Apach je dobre konfigurovatelny, vcetne veci
ktere na nem budu posleze delat jako.. domeny tretiho stupne, prip dalsi
domeny druheho radu pod jednim IP

Koneckoncu moje konfigurace bude vypadat asi takto
P75,16MBRAM, 10MB ISA 3com 800HD, / - 50, 64 - swap, 100  - /var a zbytek
/usr
FreeBSD 4.4 r4
apache, php, mysql, proftpd
posfix,  mail man (tim ziskam i phyton kdybych ho nekdy potreboval)

Ondřej Tůma
www.tsystemsweb.cz  www.techworld.cz
ondra.tu na tsystemsweb.cz