Problem Apache

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Září 21 13:04:49 CEST 2001

On 21/09/2001, Ladislav Jancik wrote:

> Diky za navod, ale mel jsem na mysli trosku jine reseni. Asi jsem to
> spatne vyjadril. Virual web site bude na Apache a soubory (nektere)
> budou na jinem PC.
>
> Dejme tomu : www.neco.cz  -  Apache
> soubory v /usr/www/www.neco.cz
>              test.neco.cz - Apache
> soubory na jinem PC nekde v /usr/www/test/www.neco.cz
> Jde to nebo ne ??

Samo o sobe to jiste nepujde - jak byste si to technicky predstavoval?
Ale muzete samozrejme pouzit nektery zpusob prenosu dat po siti, at uz
to bude pres HTTP protokol (jak bylo navrzeno) nebo pres nejaky system
pro sdileni souboru (Samba, NFS).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka